< Tilbage til Original kvalitet

Service

Bøjsø lever af tilfredse kunder

Derfor gør vi alt for at vores produkter og leverancer lever op til både kundernes og vores egne høje krav. Hvis det mod forventning skulle ske, at dit produkt ikke er fejlfrit, så kontakt os endelig med det samme. Vores serviceansvarlig er altid klar til at hjælpe dig.

Du er godt dækket ind med vores udvidede garanti, som du kan læse mere om på vores garantiside, hvor du også finder Garantierklæringen.

Læs mere om Garanti og tryghed

Når du kontakter os, er det en stor hjælp, hvis du har ordrenummeret klar.

produktion1.jpg

Anbefalinger ved varemodtagelse og opbevaring:

Aflæsning og håndtering af elementerne skal foretages på en hensigtsmæssig måde.
Kittet i koblede vinduer er blød ved levering, og der skal derfor udvises stor forsigtighed ved håndtering af elementerne og ved rengøring af ruder og glas i de næste 4-6 måneder efter levering.

Ved modtagelsen kontrolleres elementerne for evt. skader, og om det leverede stemmer overens med leveringsaftalen. Skulle der forekomme transportskader skal dette påføres fragtbrevet, for at være reklamationsberettiget. Andre fejl eller mangler skal straks reklameres til leverandøren eller direkte til Bøjsø. Hvis der er synlige fejl, må montering ikke påbegyndes før der er reklameret.
Elementerne skal beskyttes mod nedbør og tilsmudsning.
Mærkater og korkbrikker på glas fjernes nemmest indenfor de første 1-2 uger.

Generelt om montering:

En korrekt montering har stor betydning for elementernes funktion og levetid. Derfor bør arbejdet udføres af fagfolk med erfaring i montering af vinduer og døre. Ved levering vil glasset normalt være monteret. Ved større elementer bliver glasset leveret løs med. Glasmonteringen skal foretages i henhold til GS glasmonteringsanvisning.

Læs mere i vores Montage og vedligholdelsesvejledning

Montage og vedligehold

Loading...